الفبا

الفبا

تنها بتی که نمی شکند ....

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۵، ۰۵:۴۹ ق.ظ

برای تمام مادرانی که عشق همه چیزشان را ربوده است.....

 

 

دیشب مادری را دیده ام

میان خواب و بیداری

که دستهایش چروکیده بود و البته گوشه چشمهایش

 

هر روز هزاران مادر را می بینم

که دستهایشان چروکیده است و البته گوشه چشمهایشان

 

با من اما

ارزوی هیچ کودکی نیست

و البته ظرفیت اینهمه عشق

 

بی چون و چرا

تورا به گونه بتی پرستیده ام

که هیچ ابراهیمی توان فروریختنش را نداشت .....

 

                                                            از: ندا. م

  • ندا میری

نظرات (۲)

سر گشته ام از این همه راهی که ندارم
گاهی که تو را دارم و گاهی که ندارم
من مانده ام و لایق تیغی که نبودم
من مانده ام و فرصت آهی که ندارم
از اینهمه لطافت و ذوق متحیر شدم و غرق لذت ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی