الفبا

الفبا

بوی غریب خوشبختی

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۷، ۰۸:۲۹ ب.ظ

برای اشک هایت آغوش نمی خواهی؟             

                                    

من ایستاده ام

بالا

بلند

شاید صدایم کنی

 

آخر دست خالی که نمی شود

 

به جنگ کدام درد این روزهای مان کمان گشوده ای؟

تنها...

بدون من...

رسم بازی ما که اینطوری نبود...

روز اول قولت دیگرگونه بود و قالت بوی هزار گزمه دو تا دو تا می داد 

حالا مرا به هر بادی که از راه برسد، بر باد می دهی و به همین راحتی برو؟

برو و خوشبخت شو که من یاد نگرفته ام سعادت را از این بازارهای مکاره همه چیز بفروش بدزدم و تاج سرت کنم؟

نخیر آقای من .... اینطوری ها هم نمی شود ...

من نیامدم که وسوسه هزار دوستت دارم را به سراپایم بپوشانی

و مزمزه تمام عاشقانه ها را زیر زبانم بچکانی

و بعد...

یک عمر بدون تو و طعم ناب بوسه هایت میان عروسک و تور و طلا غلت های جانانه بزنم و عربده بکشم که آه چه بوی غریبی می دهد خوشبختی....

 

می بینی؟

کار ما هم

میان نشئه بازی چشمهایت

به هذیان کشیده است

 

از خواستن و زیاد خواستنت که نترسیدم

بیا و این یک بار را کلی منت سر ما بگذار و

از خواستن و زیاد خواستنم نترس

از: ندا. م

  • ندا میری

نظرات (۲۰)

سلام ... حقیر نیز عضو کوچکی از خانواده تئاتر هستم . احساس می کنم من و شما به دغدغه های مشترکی می اندیشیم ...
با تبادل لینک موافقید ؟
شما رو به دیدن وبلاگم دعوت می کنم .
خواهشمنداست با درج نظرات خود حقیر را بهره مند کنید
یاحقوب سایت
  • صوفیا نصرالهی
  • نمی خوام چیزی بگم یا بنویسم که انقدر لذت بردم می ترسم هر حرفی و کلامی حسش رو کم کنه چون مطمئنم که نمی تونه از بین ببره!
    می بینی منم ترسیدم.آدمایی که بترسن نمی تونن خیلی خوشبخت باشن.
    تو نترس و خوش باش.
    عالی بود روانی ..... دلم تنگه دختر جان ...
    آمدن بهار شادت باد
    عمو بهرام تولد 29 سالگی اش را در آلمان جشن می گیرد......! با خبر هایی از عمو بهرام و دایی باذل ****** آپ شد****** منتظریم راستی یه عکس منتشر نشده و دیدنی از عمو و دایی هم داریم پس تا دیر نشده سر بزنید www.radan-bazel.blogfa.com
    می ترسد !
    همیشه می گوید مبادا آنقدر خواستنت زیاد شود که عادت کنیم که وقت رفتنم گریه ات بگیرد !
    اما هیچ وقت نفهمید
    خود لعنتی اش نباید برود ...
    باید از زیاد خواستنم نترسد ...
    باید بماند و عشق کند ...
  • هواداران الیاس حضرتی
  • وبلاگ هواداران "الیاس حضرتی"،کاندیدای محبوب اصلاح طلبان در انتخابات میان دوره ای مجلس هشتم و مدیر مسئول روزنامه اعتماد، آغاز به کار کرد. با بازدید از این وبلاگ، ضمن آشنایی با زندگی نامه،سوایق و مسئولیت های قبلی و فعلی آقای الیاس حضرتی،می توانید با طرح سوالات،پیشنهادات،نظرات و حتی انتقادات خود، یاری رسان اصلاح طلبان در عرصه انتخابات باشید.لازم به ذکر است که مواردمطروحه از جانب شما،در اسرع وقت از جانب شخص آقای حضرتی پاسخ داده خواهد شد.

    تمام سرمایه ی ما،اعتماد ایرانیان به صداقت اصلاح طلبان
    هموطن،اعتمادت را پاسخ خواهیم گفت... با ما همراه شو!
    تنها کاری که می شود با این شعرت کرد این است که مدتی تنها در کفش بمانیم و گاهی هم بعضی از تکه کلام هایش را زمزمه کنیم .
    قشنگ بود .
    مرسی .
    یه سر می زنی ؟ ؟
  • محمدعلی خبیر
  • سلام.من محمدعلی خبیر هستم.از هنرجویان رشته فیلمسازی حوزه هنری کرج و عضو انجمن نویسندگان کرج(داستان کوتاه).خوشحال می شم اگه سرکار افتخار بدن و به وبلاگ من سری بزنن.وبیشتر خوشحال می شم اگر بنده رو قابل بدونن و اجازه بدن که باهم دیگه تبادل لینک داشته باشیم.در روزهای آتی منتظر حضور شما در وبلاگم هستم.لطفا برام کامنت بذارین.متشکرم
    سلام
    مطالب زیبایی مینویسی
    امیدوارم مطالب کتاب زندگیتونم زیبا باشه
    خوشحال میشم سری به کلبه من بزنید
    موفق باشید
    سلام عزیزم ...
    برام می نویسی که چه ترانه هایی رو دوست داری ...
    دوست دارم سطح سلیقه ات رو بسنجم ...
    ندای میری عزیز ...خیلی مخلصیم...
    اومدم بگم که من وبلاگم و نوشتم....
    با اونچه از می 68 دوست داشتم یاد بگیرم یا به آن فکر کنم....
    حتی اگر اینبه رویا رفتن نوعی تلقی فاشیستی از زندگی یا اجتماعمباشد...
    لطف کن بیا و بخون...در دسترسم عمو جون....
    سلام ندا جان من خیلی از وبلاگتون خوشم می یاد اجازه میدین که من لینکتون کنم؟ شما هم اگه دوست داشتین منو لینک کنید باعث افتخاره منه که جزء لینکای شما باشممنتظره اجازتون هستم...
  • ارتش سایه ها
  • " دنیا به کام ما سیگاری هاست "
    و یه عالمه جنون و دیوانگی و رابرت آلتمن و قلعه رودخان و " مک کیب و خانوم میلر"
    یه چیزای جدید که تازه پراکنده نویسی کردم....
  • ارتش سایه ها
  • انگار جدی جدی با همه ما قهر کرده ای شدید...ها؟
    اومدم بگم که هنوز هستم...
    دوباره و دوباره
    نوشتن پی در پی...
    " دیشب از خودم متنفر شدم "
    یا
    " اسلحه خالی... قبرستون و آن فاحشه دوست داشتنی "
    ------------------
    خیلی مخلصیم....
    پ.ن: یه آهنگ راک قرار بود به ما برسونی با مرام... هنوز من سر حرفم هستما.... سرب و گیتی و این حرفا...
  • یه آشنا غریبه نیست!
  • مرسی ندا جان عالی بود
    کجایی تو ندا؟ معلوم هست؟
    Salam Dooste Aziz
    webloge Zibaei dari
    Age Doost Dari Maro Ba Onvane
    ...:: دانلود بهترین ها در سلینا ::...
    Link kon badesh Maro Khabar kon Ta Shomaro
    link Konim
    ------------------------------------
    http://3lina.mihanblog.com/
    -------------------------------------
    با سلام
    تصاویری از فیلمهای در حال ساخت کارگردانهای بزرگ در وبلاگ شب پیش گویی
    از نظرات شما استفاده می کنم.
    با تشکر میلاد
  • ابوالفضل نیکرو
  • وااای وااای ....
    یعنی فقط باید تکرار کرد و لذت برد...لذت برد...لذت برد...

    "از خواستن و زیاد خواستنت که نترسیدم

    بیا و این یک بار را کلی منت سر ما بگذار و

    از خواستن و زیاد خواستنم نترس"

    پاسخ:
    اما آدما می ترسن هی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی