الفبا

الفبا

قول

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۸۶، ۰۸:۳۵ ق.ظ
هیچوقت قطعیت و پا فشاری جک نیکلسون در فیلم "The Pledge" از یادم نمی ره. "من یک قول دادم!"   روزهای سخت، لحظه های پر آشوب، انرژی، شارژ، شادی، لبخند، دعا، بغض بدون گریه و آه، درد دل، قلبم! موسیقی، Sorrow، مدیتیشن، تمرکز، ترانه های کوچک غربت، صندلی های خالی، زنگ موبایل، SMS، شیمی درمانی، تهوع، ضعف، بیخوابی، بالش، 1..2..3.. آبمیوه طبیعی، گرما، خ ولیعصر، ICU، رویای یک روبوت ساتریانی، "من از این دختره خوشم نمی آید"، Wish You Were Here، گل، بوی خاک، رطوبت، مالنا، درد، حافظ، ژیسلن، "چرا...؟ چرا...؟ چرا...؟" .... انرژی، لبخند، شادی ... شادی ... شادی .... مدارا   یک دوست روز عمل مامان، صبح خیلی زود، شاید هم شب پیشش دیر وقت یک SMS به یاد ماندنی برام زد که تک تک کلماتش به طور غریبی دوست داشتنی بودند. یک چیزی شبیه یک سبد ستاره توی آن تاریک روشن سر صبح.   همیشه ترجیح داده ام بزرگترین تنهایی های عالم در سخت ترین لحظه های عمر سراغم بیان. دلیلش را نمی دانم. شاید حوصله کسی را ندارم، شاید زیادی می خواهم فقط به خودم متکی باشم، شاید می ترسم بشکنم و این صدای شکستن را دور و بری ها بشنون.... شاید، شاید، شاید ... اما این بار خیلی ها بودن، کسانی که حتی فکرش را هم نمی کردم، آدمهایی که حتی فرصت نشده بود موقع رد شدن از کوچه های خلوت بی سر و صدای باریک هم دستشان را بگیرم ... حکایتم شبیه آن آسمان ابری بود که ستاره هاش بودن و دیده شدن یا نشدنشون اهمیتی نداشت..... عزیزی برام نوشت احساس تنهایی نکن که احساس بی مصرف بودن می کنیم. از آن جمله های به یاد ماندنی که تمام دربدری ها تو می آره جلو چشمت و پودر می کنه... لبریز ... میخکوب   نه! این زندگی هنوز تا خلاء و بیهودگی خیلی فاصله داره ... راه درازی در پیشه، صعب، سخت، گزنده شاید، تیره و کم فروغ ... سرشار اما   یاد جک نیکلسون می افتم ... "من یک قول دادم!"     
  • ندا میری

نظرات (۱۵)

آه ! ای زندگی منم که هنوز با همه پوچی از تو لبریزم ...
امیدوارم همیشه همون ندای خوب خوب خوب من که صدای خندیدنش گوش فلک رو پر می کنه باشی .
ندا وقتی هستی وقتی مینویسی حالم خیلی خوب میشه.حس میکنم روزهای بد دنیا دارن تموم میشن.مرسی که هستی.
  • امید غیائی
  • خدا را شکر که..................
    نیازی به گفتنش هست؟!
    همین.
    دوست عزیز می خوانیمتان . شما تنها نیستید .
    آپ کرده ام دوست عزیز
    این پایان نیست
    سلام.
    خوبی؟ بیخبرم ازت. امیوارم خوب باشی. دلم تنگ شده
    salam nedaye aziz
    ba khoondane neveshtehat sa ate khoshe zendegiam ra separi mikonam
    hamishe moaffagh bashid...bye
    سلام دختر جون. دوباره ندا دوباره خنده دوباره شلوغی دوباره دردسر. دل ما هم که تنگ . همیشه سر حال ببینمت.
    سلام خانوم میری
    واقعا خوشحالم حال مادرتان بهتر است .
    یا حق
  • امیرحسین نیکزاد
  • کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود

    ...من هم با سه غزل به روز می شوم!

    منتظر حضورت هستم

    امیرحسین نیکزاد
    ندای عزیزم سلام
    چند وقت پیش از یکی از بچه ها شنیدم که مامان کسالت پیدا کردن ولی چون خودت نگفته بودی نخواستم میون درگیریها مزاحمت بشم. عزیز دلم خیلی خیلی برای مامان دعا می کنم و امیدوارم خیلی زود خبرای خیلی خوبی ازت بشنوم. ندای عزیزم هر کمکی از دستم بربیاد کوتاهی نمی کنم عسل مربا فقط بهم بگو. خیلی مواظب خودت باش دوست خوبم.
  • معصومه محمدیاری (21 گرم)
  • سلام
    تصادفا اینجا را پیدا کردم
    از آشنایی با شما خوشحالم
    و امیدوارم هرگز غمگین نباشید
    موفق باشید
  • معصومه محمدیاری (21 گرم)
  • سلام مجدد
    من هم شما را لینک کردم
    موفق باشید
  • آزاده بشارتی
  • همه خوابیده اند در کوچه...

    از شانزده سالگی ام خوشم می آمد چرا باید بزرگ بشوم؟

    به روزم...

    با احترام:آزاده بشارتی
    پر پرواز ندارم
    اما
    دلی دارم و حسرت درناها.
  • مصطفی جوادی
  • ندا جان سلام. مرسی که به سایت سر زدی. باز هم از این ناپرهیزی ها بکن. راستی کم کم وقتش شده که آن روی سکه را نشان دهی. دوست ندارم هر کسی که تصادفی و غیر تصادفی از اینجا رد می شود ، دوستم را غمگین ببیند. بگذار شادیت را هم ببینند که حساب کار دستشان بیاید. نکند از این جلد بیرون نیایی . خلاصه که یک کم ... ببین. آنهایی که بزرگند نیازی به لطف ما ندارند. به قول آن عزیز:
    بر سرش چتر گرفتم دیدم،
    او خودش باران است...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی