الفبا

الفبا

لعنت به "دست خدا"

يكشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۸۹، ۰۶:۳۲ ق.ظ

 

لعنت به "دست خدا" وقتی دروازه انگلیس را نشان کند ...

لعنت به آن فرانسوی کبیر که لذت بردن از فوتبال را یادم داد....

لعنت به 9 سالگی ام. لعنت به جام جهانی 1990 و پخش تلویزیونی اش، لعنت به وقت های اضافی و پنالتی های آخر شب... لعنت به دیگو مارادونا که دوستش نداشتم و ندارم و جادوی غریبش حرصم می داد... لعنت به کامرون که درخشید و لعنت بر انگلستان که آن درخشش را در استادیوم ناپل خاک کرد....

لعنت به والتر زنگا، لعنت به آندریاس برمه که چه پنالتی خوبی زد و لعنت به پیتر شیلتون که از بیست و چند ساله های این روزها بهتر می پرید...

لعنت به فان باستن، گولیت و ریکارد ... لعنت به زیدان که خشمش آتشم زد و ایتالیا قهرمان شد... لعنت به هر 5 ستاره روی پیراهن برزیل .... لعنت به پیتر اشمایکل ...

لعنت به جام جهانی 1998، لعنت به آن پسر بچه انگلیسی که دیگو سیمئونه را سرنگون کرد و بازی را به پنالتی دادیم و 4 سال بعد، کیفمان را کوک کرد..

لعنت به کریستین رونالدو و آن پنالتی چندش آورش...  لعنت به اریکسون ... لعنت به اریکسون ... لعنت به اریکسون که انگلیس 2006 را حرام کرد...

وای وای وای .... لعنت زمین و زمان به نیوکمپ، به 26 می 1999به وقتهای اضافه اش ...

لعنت به فان در سار 2008 که پنالتی آنلکا را گرفت و چلسی را با تمام ستاره های جنجالی اش خفه کرد...

لعنت به بارسلونایی که منچستر یونایتد را برده باشد و لعنت به بارسلونا وقتی اینترمیلان مورینیو زاده خرابش کند....

لعنت به من که سال 1966 نبوده ام ... لعنت به من که بازی کردن بابی مور را ندیدم... لعنت به من که خیلی دلم می خواست هواداری جرج بست را کرده بودم... لعنت به من که گری لینه کر را خیلی خوب یادم نیست ...

لعنت به تمام چیزهای خوب دنیا و قیمت های گزافشان ... لعنت به تمام چهارشنبه های دنیا وقتی اینچنین چشم به راهم و کمتر کسی می فهمد چرا...

لعنت به من که اینگونه دچارم. لعنت به تمام اشکهایی که ریخته ام و لعنت به تمام عربده های از سر حسرت، فریاد های از سر شوق....  لعنت به اریک دانیل پیر کانتونا، لعنت به منچستریونایتد و لعنت به تیم ملی انگلیس... 3 روز ... 3 تا 24 ساعت ... کم کم دارم قاطی می کنم...

 

  • ندا میری

نظرات (۶)

لعنت به من که در 82 نبودم تا با خوشحای تاردلی بیهوش شوم
لعنت به پنالتی های 90،لعنت به آلمان 90
لعنت به آن پناتی باجور در 94،لعنت به او که گل نکرد و من عاشقش شدم
لعنت به 98 و لعنت به پنالتی با فرانسه میزبان
لعنت به گل طلایی ترزگه در فینال ملتهای 2000
لعنت به گل طلایی آن کره ای ،لعنت به آن داور
2006:هورررررررااااااااااااااا
2008:لعنت به اسپانیایی های لوس وننر و باز هم لعنت به پنالتی
2010:لعن به خودمان لعنت به کاناوارو و لعنت به ایتالیا و لعنت به من
اووووفـــ چه فوتبالی ! لعنتـــ به باجو که پنالتی 94 رو از دست داد تو فینال !
  • اردشیر بابکان
  • درود بر شما دوست عزیز
    من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره قانون اشا( یکی از اصول دین زرتشت) نوشتم لطفا" اگر مایل هستید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید.
    با تشکر از شما دوست عزیز
    1 ماه دیگه میشه 1 سال . 1 ساله آپ نکردی خانوم . 3 ساله خبری نمی گیری ولی قول 1 ساندویچ واسه عروسی دادی که ساندویچم ندادی .
  • ابوالفضل نیکرو
  • یا خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    منچستر؟ فرانسوی کبیر؟شاه اریک!!!!
    یعنی الان ایمان آوردم که آدم حسابیا یونایتدین...
    پاسخ:
    نه پس!
    من از 98 یادمه.
    لعنت به پنالتی زدن هلندی ها و برزیل.
    لعنت به یورو 2000.لعنت به کلایورت و فرانک دی بوئر که دو تا پنالتی در جریان بازی خراب کردن و دو تا هم تو ضربات پنالتی. لعنت به تولدو و تیر دروازه.لعنت به یورو 2000. 
    لعنت به جام 2002 که هلندی نداشت. لعنت به هرکس پای مارک اورمارس رو شکوند.
    لعنت به دیک ادووکات با اون جوون گراییش تو 2004 که برای اولین بار منو با این واقعیت مواجه کرد که فوتبالیست ها همیشه قرار نیست باشن. لعنت به امتیاز میزبانی پرتغال 
    لعنت به هرکی شرت سیاه رو سفید کرد.
    لعنت به اون جنگ گلادیاتوری هلند پرتغال تو 2006. لعنت به مانیش. لعنت به اسکولاری و اون کثافت کاریش. 
    لعنت به گاس هیدینک و روسیه چغرش و اون پاولیوچنکوش. لعنت به اون دستبند سیاهی که اون شب به بازو داشتن که تعبیر هم شد.
    لعنت به اینیستا و آفریقای جنوبی. لعنت به پای کاسیاس و ضربه افتضاح روبن. لعنت به همه فینالای جام جهانی.
    بازم لعنت به پنالتی زدن هلندی ها و این بار آرژانتین.
    لعنت به من که اگه یه روزی هلند قهرمان شه دیگه بهم نمیچسبه. سیدورف و داویدز و اورمارس و بودوین زندن و یاپ استام و کلایورت و رونالد و فرانک دی بوئر و ون در سار و برکمپ و... افسوس.
    پ.ن: لعنت به آرژانتین و آلمان دهه 70.


    پاسخ:
    احساسات برآشفته من :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی