الفبا

الفبا

عریان شو...

شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۱، ۱۰:۱۱ ق.ظ

هزار سال است دلم می خواهد شاعر باشم

شاید بتوانم واژه ها را طوری سرهم کنم  

که بی آنکه بفهمی به تو بفهمانم

                             "هوس دارم... هوس تو را"

بنویس پای کودکی ام...

پای تمام وحشت های نخراشیده ام

پای اینکه صدایم را بریده اند و

بال همه جرات هایم را...

...

الان با خیال راحت تکیه داده ام به یک مخده رنگ به رنگ

و لنگ هایم را هوا کرده ام و تاب می دهم

و دسته دسته موهایم را می آورم بالا  

می پیچم دور مداد

همین مداد

برای نوشتن همین تکه پاره ها...

و رد موهایم روی تن تو می افتد

و

بی وحشت با تو خیره بازی می کنم...

نگاهت را ندزد...

توی رویاهای من کسی نیست که از قضاوتش بترسیم...

عریان شو

عریان شو

دیری ست تاب آورده ام هزار سوال را...

برهنه شوی

              خراب می شوم

قسم می خورم


ندا.م

  • ندا میری

نظرات (۴)

  • حامد و مجتبی
  • سلام ...
    وب دوستداشتنی شما ما رو جذب کرد!!!
    شما هم به ما سر بزن و اگر مایل به تبادل لینک هستی،دوست داری با چه اسمی لینکتون کنیم؟

    با تشکر
    من تشنه شنیدن آن نوای پر خواهشم
    ور نه
    نگاه خیره تو که ترجمان نمی خواهد.

    ندا.م



    آخ طاهره من خیلی اون شعر و حال اون شعرم رو دوست دارم... و همه چیزش... حتی مدل نشستنم و نوشتنش یادمه... خیلی وقت بود که ابدا تو حال شاعرانگی نمی رفتیم... ییهو دلمان برای آن ندای یه قول مصطفی انصافی صد در صد متناقض با این یکی ندا تنگ آمد... کلا دلمان آن ندا را می خواهد اصولا... ببوسم اون روی ماه تو رو آخه
    خیلی خوب بود. یعنی توی این مدت که آپ نمی کردی هیچ شاعرانه ای نمی امد سر زبانت؟




    واو مهدی... خودتی؟ مهدی انجمن قدیم؟... باور کنم تو حتی من رو یادته هنوز؟ ... کم... خیلی کم... واژه ها از زبانم پرکشیده بودند...
    دلم داره تاپ تاپ می کنه که ببینمت و بخوانی. خودت بخوانی ندایی خودم




    ... بیا...

    تو بیا تا بخوانمت هر شب ... خسته ام از دعای تکراری
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی